فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی در بیمه توسعه

اختصاصی از فی دوو گزارش کارآموزی در بیمه توسعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی در بیمه توسعه  90ص

مقدمه :

بیمه عقد (قرارداد)ی است که به موجب آن یک طرف (بیمه گر) تعهد مینماید در ازاء دریافت وجه (حق بیمه) از طرف دیگر (بیمه گذار) درصورت وقوع حادثه احتمالی خسارت وارده بر او را جبران نماید یا وجه معینی را به وی پرداخت نماید.
 بیمه ، اشخاصی را که متحمل لطمه ، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند. خسارت هایی که به این قبیل افراد پرداخت میگردد از پول هایی تأمین می شود که برای خرید بیمه نامه می پردازند و با پرداخت آن در جبران خسارت همدیگر مشارکت می کنند. به بیان دیگر همه آن هایی که خود را بیمه میکنند با مشارکت در سرمایه ای که متعلق به همه خریداران بیمه است، در جبران خسارت و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک و سهیم می شوند.

بیمه گران خطرهای احتمالی را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان حق بیمه ای را که هر شخص باید بپردازد به نحوی محاسبه کنند که مبلغ جمع آوری شده برای جبران خسارت هایی که پیش خواهد آمد، کافی باشد. بدیهی است که تنها تعدادی از آنان که خود را بیمه کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل مبلغ جمع آوری شده خواهند داشت .

بر این اساس ، مقدار حق بیمه مربوط به هر نفر متقاضی بیمه با توجه به دو عامل مهم محاسبه می شود: نخست این که ، به طور کلی احتمال بروز خسارت در آینده چه قدر است و دوم ،آن که احتمال وقوع حادثه برای بیمه گذار متقاضی بیمه بیشتریا کمتر از میانگین احتمال خطر مزبور باشد. برای روشن شدن موضوع 3 مثال می آوریم .

1. در بیمه های مربوط به اتوموبیل : جوانی که اتوموبیل پرقدرتی دارد یاراننده ای که قبلا چند مورد تصادف داشته و خودش مقصر بوده است ، از راننده میان سال و با تجربه ای که اتوموبیل کم قدرتی دارد و قبلا تصادف نکرده است ، حق بیمه بیشتری می‌پردازد.

2. در بیمه آتش سوزی : صاحب مغازه ساندویچ فروشی ، ازصاحب یک دفتر خدماتی حق بیمه بیشتری می پردازد یعنی ، هر چه احتمال خطربیشتر باشد، حق بیمه نیز بیشتر خواهد بود

3. برای فردی جوان و تندرست که شغل بی خطری دارد خریدن بیمه زندگی آسان تر و حق بیمه آن هم کمتر خواهد بودتا فرد سال مندی که شغل پرخطری دارد. 

بدنبال تصویب قانون تاسیس شرکتهای بیمه‌خصوصی، مؤسسه اعتباری توسعه، بعنوان اولین مؤسسه اعتباری دارای مجوز فعالیت، پس از کسب تجربه های موفق در امر بانکداری، امتیاز تاسیس شرکت بیمه خصوصی در کشور را کسب نموده امیدواریم با انجام فعالیت در عرصه بیمه‌، علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها و تنوع در خدمات ، موجبات رضایت مردم را فراهم نمائیم

بیمه توسعه، به عنوان یکی از اولین شرکت های بیمه خصوصی در ایران، در اردیبهشت ماه 1382، با نیرویی کارآمد، برنامه ریزی بنیادی و تجهیزات فنی لازم، با مجوز بیمه مرکزی ایران، آغاز به کار کرد

مهمترین هدف تاسیس بیمه توسعه‌،‌ طراحی و ارائه خدمات بیمه ای به خصوص در زمینه سرمایه گذاری های تولیدی و صنعتی به خصوص صنایع ساخت و ساز و کشاورزی است تا بتواند بخش وسیعی از آحاد جامعه را تحت پوشش انواع خدمات بیمه قرار دهد و به سهم خود رفاه اجتماعی و اقتصادی را برای کلیه اعضای جامعه فراهم آورده و تقویت بخشد و بدین ترتیب میزان آسیب پذیری اقتصادی فعالیت آنان را نیز کاهش دهد به عبارت دیگر هدف این است که فعالیت بیمه توسعه بر مبنای نیازهای مردم صورت گیرد تا به دنبال آن گسترش آگاهی های جامعه درباره بیمه ، در جهت توسعه صنعت بیمه تلاش شود

مقدمه :

فصل اول : کلیات         

تاریخچه و سوابق فعالیت

بیمه توسعه در یک نگاه

مروری بر عملکرد بیمه توسعه در سالی که گذشت

فصل دوم : انواع بیمه توسعه

بیـمه های اتومـبیل

 بیمه حوادث سرنشین

بیمه های آتـش سـوزی

مسکونی

صنعتی و تجاری

غیر صنعتی

ریسکهای خاص

بیمه آتش سوزی از نظر شرایط

بیمه عمر و پس انداز

بیـمه های مسئـولیت

 بیمه های باربـری

بیـمه های اشـخاص

بیمه حوادث

بیمه نامه حوادث انفرادی

طبقه بندی مشاغل

قرارداد بیمه حوادث گروهی

استثنائات

بیمه عمر و پس انداز

پوشش های بیمه درمان گروهی

فصل سوم : کاریابی

مراکز کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی

کارواجدشرایط

شرایط اعطای مجوزکاریابی غیردولتی

تعریف کاریابی و انتقال

ضوابط کاریابی کارکنان متقاضی انتقال

 بیمه بیکاری

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده برقراری مقرریبیمه بیکاری

شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری

مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری

میزان مقرری بیمه بیکاری چگونه محاسبه میشود

مقرری بیمه بیکاری بیمه شده قطع‌ می‌شود وقتی

قانون بیمه بیکاری

آئین نامه اجرائی قانون بیمه بیکاری

فصل چهارم : بحث و نتیجه‌گیری

بحث و نتیجه گیری

منابع


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی در بیمه توسعه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.