فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

اختصاصی از فی دوو مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها


مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

 

مشخصات این فایل
عنوان: بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 19

این مقاله درمورد بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها می خوانید :

پیشگفتار
 در سالهای اخیر تغییرات با اهمیتی در رابطه با حسابداری دولتی در کشورهای مختلف بوقوع پیوسته است.در انگلستان ،این تغییرات در قالب مجموعه‌ای با عنوان حسابداری وبودجه‌بندی بر مبنای منابع ( RAB) گنجانده می‌شوند.مقاله ایکه پیشرو دارید،گستره واشکال مختلف تلفیق با حسابداری وگزارشگری مالی دولت بر مبنای تعهدی را مورد توجه قرارداده است.
در این مقاله در عین حال که به پیشرفتهای کشورهای دیگر به گونه مناسب توجه می‌شود، اهمیت موضع باعث می‌شود جهت پربارتر کردن آن ویژگی‌های خاص انگلستان مورد بحث و بررسی ویژه قرار گیرد.

 تجربه بخش خصوصی در رابطه با تلفیق
دربخش خصوصی این است که پا را فراتر از روابط قانونی گذاریم و ـ درجائیکه رجحان محتوا برشکل وجود دارد – بدون  توجه به شکل قانونی شرکتها، اطلاعات مالی مربوط به واحدهای اقتصادی را گزارش کنیم. همانطور که می‌دانید، شرکتهای فرعی هویت قانونی مجزایی – از شرکت اصلی – دارند که از به ثبت رسیدن آنها تحت قانون شرکتها نمایشی شده است. اما در رویه‌های پذیرفته شدة حسابداری انگلستان (UK GAAP) معیار اصلی تلفیق، مالکیت نیست بلکه کنترل است. دراینجا لازم است به دو نکته حائز اهمیت در رابطه با تلفیق اشاره گردد: الف) درنتیجة تلفیق، حسابهایی پدید می‌آیند که وضعیت مالی کلیه شرکتهای فرعی را نشان می‌دهند بنابراین اگر برخی از شرکتهای فرعی به سختی مقروض باشند شرکت مادر دیگر این فرصت را نخواهند داشت که اقدام به تأمین مالی خارج از ترازنامه نماید. ب) تلفیق نتایج عملکرد شرکتهای فرعی و شرکت اصلی، بخواهد ازطریق پرداختهای زمانبندی شدة سود نقدی شرکتهای فرعی خود، اقدام به هموارسازی سودش نماید.
با اهمیت‌ترین موضوع در رابطه با تلفیق، تعریف دامنه ایست که شرکتهای واقع در آن باید تلفیق گردند. درانگلستان شرکتی که بطورمستقیم و یا غیرمستقیم تحت تسلط شرکت اصلی باشد به عنوان شرکت تحت کنترل و درنتیجة مشمول تلفیق شناخته می‌شود. و این بدان معنی است که شرکت مادر توانایی تحت‌الشعاع قراردادن تصمیمات عملیاتی و مالی شرکت فرعی را داشته باشد، دراین راستا، مالکیت به عنوان معیاری جداگانه درنظر گرفته نمی‌شود بلکه صرفاً شاخصی است برای نشان دادن کنترل، درحال حاضر درانگلستان استانداردی حکمفرماست (2FRS) که ایجاب می‌نماید تقریباً تمامی شرکتهای فرعی وارد فرآیند تلفیق گردند و این شامل شرکتهای مشغول به عملیات غیرمشابه نیز می‌باشد. به عنوان مثال شرکت سهامی عام Marks & Spencer از سالهای 91-1990 تاکنون تمامی شرکتهای فرعی خود را بطورکامل وارد آفریند تلفیق کرده است درحالیکه قبل از آن با استناد به مفاد “14SSAP” (ASC، 1978) صرفاً شرکتهای فرعی مشغول به عملیات مشابه را تلفیق می‌کرده است.

بخشی از فهرست مطالب مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها

اصول و رویه‌های تلفیق دربخش دولتی انگلستان
اهم نکات مقاله
1) پیشگفتار
1-3) تجربه بخش خصوصی در رابطه با تلفیق


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی طرح پیشنهادی دولت انگلستان برای حسابداری و گزارشگری مالی وابسته به بخش‌ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.