فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان

اختصاصی از فی دوو افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان


افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان
افکار من روی بدست اوردن ثروت بیشتر قرار دارد
ثروت بودن به راحتی در دستان من است
روز به روز ایده های ثروتمند شدن در ذهن من بیشتر میشوند
من روی خط فراوانی هستم
تفکرات من در مورد پول و رفاه مثبت هستند
من انچه را که من را ثروتمند میکند را دراختیار دارم
من فراوانی را به خود جذب میکنم
من به هر انچه که مایل به رسیدن به ان باشم میرسم
ثروتمند بودن برای من اسان است و من به راحتی به ان میرسم
من برای ایجاد کردن ثروت اختصاصی شده ام
من انتخاب عاقلانه ای که من را به پول بیشتر برساند انتخاب میکنم
من اهنربای پول هستم
من یک اهنربای پول وثروت هستم واز این لحظه به بعد تا اخر عمرهمیشه  ثروتمند باقی می  مانم.
 
  برای من همواره از اسمان طلا می بارد
پول بدون زحمت به سمت زندگی من در جریان است
بعد از گوش دادن به این فایل شما احساس اعتماد به نفس بیشتری در مورد پول و ثروتی که اطرافتان وجود دارد دارید و با اینکار تمام باورهای قدیمی منفی در مورد پول از ذهن شما پاک میشود و تمرکز ذهن شما روی جنبه های مثبت ثروت قرار میگیرید.

 


دانلود با لینک مستقیم


افزایش حساب بانکی خود با موسیقی پنهان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.