فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم راکاهش دهم؟

اختصاصی از فی دوو چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم راکاهش دهم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعداد صفحات: 17 صفحه این فایل در قالب word و pdf آماده دانلود میباشد که محتوی این فایل شامل اقدام پژوهی در مورد روش های کاهش ناسازگاری در دانش آموزان می باشد.

چکیده اقدام پژوهی :

در سال 94-95 وقتی در یکی از دبستانهای شهرستان سبزوار مشغول گدراندن دوره کارورزی بودم با دانش آموزی مواجه شدم ؛ که نه تنها روند آموزش را در کلاس درس دچار اختلال کرده بود بلکه نظم وانضباط مدرسه را برهم زده بود . او دارای اختلالات رفتاری از قبیل  شلوغی غیر نرمال ، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ،فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل او در ذهن من ایجاد گردید:

1- آیا تربیت غلط او، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟

2- آیا به خاطر روایط غلط با وی، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

3آیا او دچار کمبود محبت شده است؟

4آیا او با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

5- چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟؟

برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود داشت؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسید که باید از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه باید انجام شود  لذا ازمعلم فرد خواسته می شود که بین دانش آموزان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ ویژگی های مثبت دانش آموز خود را با تشویق تقویت نمایند. تا دانش آموز دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری....


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم راکاهش دهم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.