فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کمپرس متاستاز ستون فقرات

اختصاصی از فی دوو دانلود مقاله کمپرس متاستاز ستون فقرات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کمپرس متاستاز ستون فقرات


دانلود مقاله کمپرس متاستاز ستون فقرات

کمپرس متاستاز ستون فقرات که بیماری مخوف و پیچیده است. یکی از اثرات این سرطان نیاز 10-5% بیماران به معالجه ی فوری است.

یک پزشک بالینی با برنامه ریزی و بررسی مسیر بالینی بیماران کمپرس متاستاز ستون فقرات را رو به بهبودی انتقال می دهد.

هدف: یکی از مراقبت های پرستاری برای کمپرس متاستاز ستون فقرات به طور طبیعی درمدت 6 ماه بهبود یابد. 90% از بیماران وقتی معالجه ی قطعی را دریافت می کنند که بیماری آنها در 24 ساعت با رادیولوژی تشخیص داده شود.

روش: پزشکان بالینی که برای بهبود روش های برنامه در معالجه کمپرس متاستاز ستون فقرات 17 بیمار از رادیوتراپی در مدت 6 ماه استفاده کردند، طی بررسی ها مشخص گردید که توده ها در این سیستم از بین رفته اند. ملاحظات مولتی دیس کیپلینری که بحران حاد ستون فقرات را فرایند های خوب و هماهنگ می سازد و آنها را تنظیم می کند. در معالجات مقدماتی و استاندارد این دارو تجویز می شود. به دنبال مدیریت های داخلی در 22 بیمار که کنترل و شروع استروئیدی و رادیوتراپی در آن ها شروع شد که آن ها در این مدت در بیمارستان بستری شدند.

نتیجه: طبق مداخلات به انجام رسیده، به این معنی که با بررسی شروع استروئیدی و رادیوتراپی که میزان آن را از 4/8 به 6/2 در روز کاهش دادند و رادیوتراپی را از 9/9 به 9/3 روز کاهش دادند. به این معنی که مدت ماندن در بیمارستان را از 8/23 به 7/14 روز که کردند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان سنگاپور از 12723 نفر به 8808 نفر کاهش یافته.

نتیجه گیری: یک پزشک بالینی با بهبود برنامه ها و بهبود یافتن مراقبت های پرستاری، بیماران کمپرس متاستاز ستون فقرات، میتوانند درمدت کوتاهی پاسخ قطعی به شروع استروئید و رادیوتراپی دهند که منجر می شود مدت کمتری در بیمارستان بسته می شوند.

کمپرس متاستاز ستون فقرات که بیماری مخوف و پیچیده ای است و 10-5% آن در همه ی بیماران اثرات سرطانی دارد که درحال حاضر از سرطان های اورژانسی است که نیاز فوری دارند به تشخیص و درمان دارویی سریع یا اقدامات جراحی که شانس بهتری به آنها می دهد در بهبود سیستم عصبی و تثبیت آنها به دلیل پیشگیری یا از بین بردن حملات دردهای ناگوار در این مسئله که صداقت های بالینی به تنهایی در بهبود و اجراء اهمیت ندارد، روحیه همراه با مراقبت در زندگی بیمار سرطانی تأثیر دارد.

برای تشخیص سریع و درست بیماری کمپرس متاستاز ستون فقرات بهتر است از تصاویری که از طریق مغناطیس گرفته شده استفاده کرد. (تصویر 1) توجه بیشتری نیاز است که مدیریت این بیماری حاد شود تا بهبود بالینی حاصل شود. درمان کمپرس متاستاز ستون فقرات به طور معمول اجرای ترکیبات استروئیدی، جراحی ستون فقرات و یا رادیوتراپی است. هر چند که راه های بالینی از حالت حاد گوناگون که نیازمند هماهنگی ممکن است که درمان بی اندازه به تأخیر افتاده است. به راستی، آن
گزارش ها تشخیص هایی که به تأخیر افتادن غیر قابل قبول باشد. رسیدگی و ارجاع

شامل 4 صفحه فایل WORD قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کمپرس متاستاز ستون فقرات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.