فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مراحل نصب آسانسور

اختصاصی از فی دوو دانلود پاورپوینت مراحل نصب آسانسور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مراحل نصب آسانسور


دانلود پاورپوینت مراحل نصب آسانسور

پیش نیاز ها و عملیات نصب آسانسور:

پیش نیاز های نصب آسانسور شامل تعیین ظرفیت آسانسور ،تعیین ابعاد کابین،تعیین ابعاد چاهک ، آماده سازی چاهک ،تامین برق تک فاز جهت جوشکاری در مرحله درب و ریل ،تامین برق سه فاز برای مرحله راه اندازی ، مشخصات تابلو برق سه فاز ، نصب تابلو برق در موتورخانه و کابل برق مورد نیاز آسانسور و کابل کشی و انتقال برق از کنتور به اتاقک موتورخانه همچنین عملیات نصب آسانسور شامل شاقول اندازی جهت آهن کشی و بر آورد آهن آلات مورد نیاز چاهک ، اجرای آهن کشی داخل چاهک آسانسور ، شاقول اندازی جهت نصب ریل های کابین و ریلهای وزنه ، حمل لوازم درب و ریل آسانسور ، نصب ریلهای کابین و ریلهای وزنه ، نصب درب طبقات و عملیات نظارت و کنترل درب و ریل

مراحل طراحی جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان در پروسه طراحی و انتخاب آسانسور و هزینه های زیاد رعایت نکات ذیل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و چنانچه سازندگان ساختمان در طول عملیات طراحی و اجرا به نکات قید شده توجه نمایند از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 مراحل طراحی و نصب آسانسور:

مرحله اول) آماده سازی کف چاله آسانسور
مرحله دوم) تهیه نقشه
مرحله سوم) بتون ریزی کف چاهک
مرحله چهارم ) عملیات آهن کشی چاهک آسانسور
مرحله پنجم )دیوارکشی اطراف چاهک
مرحله ششم)ایجاد موتورخانه
مرحله هفتم) دورچینی درب طبقات
مرحله هشتم) اجرای کابل کشی و نصب تابلو برق سه فاز
مرحله نهم)بتون ریزی سقف چاهک
آماده سازی کف چاله آسانسور:

الف: جهت نصب آسانسور ارتفاع مورد نیاز از کف چاله تا سطح کف سازی شده اولین توقف آسانسور قبل از بتون ریزی کف چاله حداقل باید ۱۹۰ cm باشد.
ب: در زمان بتون ریزی کف چاله با عنایت به نقشه سکوهای ضربه گیر زیر کابین و زیر قاب وزنه تعادل ۱۰ cm بتون مگر و ۳۰ cm آرماتوربندی و بتون ریزی می شود و ارتفاع باقیمانده نباید کمتر از ۱۵۰ آرماتوربندی و بتون ریزی می شود و ارتفاع باقیمانده نباید کمتر از ۱۵۰cm شود. این فضا جهت نصب قطعات آسانسور شامل بافرها (ضربه گیرها ) ، لوازم گاورنر سقوط ، محل عبور یوک و سینی کابین و استقرار سکوی ضربه گیر خواهد بود . در این محل فضای خالی ای وجود خواهد داشت که تقریبا مربعی به ابعاد ۶۰*۵۰*۱۰۰سانتی متر مربع را می سازد که به این فضا اصطلاحا < فضای جان پناه >می گویند.
ج: جهت اجرای سکوهای ضربه گیر طبق نقشه های اجرایی، آرماتورهای انتظار جهت سکوهای ضربه گیر در فونداسیون مذکور پیش بینی می شود.

هنگامی که سرویس کار آسانسور جهت سرویسهای دوره ای نگهداری و یا تعمیرات به چاله آسانسور مراجعه می نماید اگر به طور اتفاقی آسانسور حرکت نماید، سرویسکار می تواند از فضای جان پناه جهت نجات جان خود استفاده نماید.

 شامل 18 اسلاید POWERPOINT


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مراحل نصب آسانسور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.