فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترسیم قوس ها

اختصاصی از فی دوو ترسیم قوس ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ترسیم قوس ها


ترسیم قوس ها

ترسیم قوس ها

رسم قوس ها در روشهای مختلف و طبق ضوابط خواص خود به وجود می آید که از آنها به شکل های مختلف و برای کارهای گوناگون تزیینی و باربر به عنوان پوشش در نعل درگاه استفاده می شود . رسم قوس ها در اشکال مختلف ممکن بوده که اگر ضوابط و مراکز ترسیم در چهار چوب طول دهانه (L)باشد شکل کار اصولی خواهد بود.

اشکال بعدی تعداد قوس ها چه به صورت تزیینی و چه به شکل باربر مورد بحث و بررسی ترسیم خواهد بود.این قوس ها نموداری از قوس های مادر و اصلی می باشد که نحوه ترسیم آنها در ضوابط دهنه بررسی می کنیم بدیهی است که در چهارچوب همین ترسیم ها می توان خود قوس هایی نیز رسم کرده و مورد استفاده قرار دارد.

پوشش قوس نعل درگاه:

پس از ساختن دیوار و ستون تا ارتفاع لازم و یا جرزهای باربر در بین درها و پنجره ها از وجود قوس های کمانی ؛ دایره و یا تیز آن هم نسبت به نیروهای وارد بیر قوس؛ زمینه بنایی آن فراهم شود. پس از انتخاب نوع قوس و ساخت قالب قوس و استقرار آن در تکیه گاه ها به طوری که در بناهای خشتی از آن بحث گردید بنای قوس با رعایت پیوند_ شاقول و شمشه کش کردن جوانب قوس برابر با اصول پوشش قوس اجرا شده و اماده بهره گیری مراحل بعدی از جمله کونال سازی و دست انداز چینی و در نهایت آماده شدن کلاف بندی چهاردیواری جهت پوشش سقف و طاق می گردد .


دانلود با لینک مستقیم


ترسیم قوس ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.