فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه

اختصاصی از فی دوو فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه  بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه - بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

قرارداد مضاربه

(بازرگانی داخلی)

 

 

 

این قرارداد بین امضا کنندگان ذیل:

الف) بانک  ......................... شعبه  ......................... به نشانی  ....................................................................... به عنوان مالک که در این قرارداد بانک نامیده می شود از یک طرف.

ب) آقای/ خانم/شرکت  ......................... فرزند  .............................. به شماره شناسنامه  ......................... صادره  ......................... به نشانی  .................................................................................................................. ثبت شده ذیل شماره  ............................... اداره ثبت شرکتها  ............................ با امضای  ......................... به عنوان عامل از طرف دیگر که در این قرارداد عامل نامیده می شود در تاریخ  ............................ منعقد گردید.

ج) آقای/خانم، آقایان/خانمها .........................(مشخصات کامل ذکر گردد) که در این قرارداد متعهد/متعهدین نامیده می شوند.

ماده1- بانک به استناد تقاضای شماره  ......................... مورخ  ......................... عامل، مبلغ  ......................... ریال جهت سرمایه مضاربه تحت شماره  ......................... برای استفاده عامل تخصیص داد و عامل قبول و تعهد نمود که سرمایه مذکور را طبق مفاد ماده 5 یکجا و یا به دفعات منحصرا به مصرف موضوع مندرج در ماده 2 قرارداد برساند.

تبصره- در صورت استفاده کامل از سرمایه و واریز ماحصل فروش(به شرح ماده 11 این قرارداد) استفاده مکرر از سرمایه با موافقت بانک جمعا تا میزان مبلغ سرمایه تعیین شده در قرارداد توسط عامل مجاز می باشد.

بانک تقاضای عامل در این مورد را با توجه به مدت باقیمانده در قرارداد بررسی و عنداللزوم استفاده مکرر را مورد موافقت قرار خواهد داد.

ماده2- موضوع مضاربه عبارت است از مبادرت عامل به خرید و فروش، (نوع و مشخصات کالا ذکر شود) ......................... از محل سرمایه موضوع ماده 1 به ترتیبی که ذیلا تعیین می شود:

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مضاربه بازرگانی داخلی به صورت ورد 5 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.