توضیح در مورد مقاله :
پژوهش حاضر با هدف بررسی وجود رابطه بین عوامل مورد تحقیق و قصد خرید پوشاک از سوی مصرفکنندگان داخلی انجام شد. اطلاعات بصورت میدانی و از طریق پرسشنامه در سطح شهر مشهدجمعآوری شد و رابطه بین نیاز به منحصر بفرد بودن و گرایش به محصولات خارجی، گرایش به محصولات خارجی با ارزش احساسی و کیفیت دریافتی، کیفیت دریافتی و ارزش احساسی با قصد خرید 0 تایید شد و از آزمون / مورد بررسی قرار گرفتند. پایایی پرسشنامه بوسیله ضریب آلفای کرونباخ 95
ضریب همبستگی اسپیرمن برای بررسی رابطه بین متغیرها استفاده شد. نتایج نشان داد که اگرچه بین تمامی متغیرهای مورد بررسی رابطه معناداری وجود دارد، اما مصرفکنندگان بیشتر انتظار دارند تا
تمایلات روانی و شخصی آنها در خرید یک لباس تأمین شود و کیفیت محصول به تنهایی عاملی در ایجاد قصد خرید نیست. در این رابطه، پوشاک خارجی به علت تنوع بالایی که دارند تمایل بیشتری را
برای خرید در مصرفکنندگان داخلی ایجاد میکنند
برای دانلود مراحل خرید را تکمیل نمایید .
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک