فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار

اختصاصی از فی دوو گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار


گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار

دانلود گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 121

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی


این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

فصل اول :

مشخصات روتور توربین بخار E-Type 1-1 آشنایی : این روتور دارای شفتی به طول mm6239  می باشد که برروی این شفت 31 ردیف بلید از نوعهای مختلف می نشینند. بلیدهای روتور به 3 دسته تقسیم می شوند. 1-TX  blades 2-F  blades 3-ND  blades بلیدهای TX که 28 ردیف اول را شامل می شوند. بلیدهای F فقط ردیف 29 را شامل می شوند. Nd blades with fir-Tree Root هم ردیف 30 و 31 را شامل می شوند. ردیف 1-24 روتور را پوسته inner casing پوشش می دهد که آن(  High    pressure) گفته می شود. (طبق گفته EMD به آن IP می گویند). و ردیف 25 تا 29 را پوسته quide blade carrier شامل می شود که به آن IP       (Instermediate  pressure)می گویند. و ردیف 30-31 را پوسته Stationary blade ring شامل می شود که به LP (Low pressure) تقسیم بندی می شود.   2-1- قسمت های روتور: 1)کاورسر شفت    Turning gear               2) دندانه های محیطی سرشفت                          جهت سنور دور روتور   3) محل قرار گرفتن یاتاقان  4) محل قرار گرفتن سینگمنت      outer casing 5) محل قرار گرفتن سینگمنت      innner casing (استوانه بالانس) 6)24 ردیف پره های قسمت HP روتور (high pressure) 7)سوراخهای بالانسینگ  8) 5 ردیف پره های قسمت IP  روتور    (Inter mediate pressure)  9) دو ردیف پره های قسمت Lp روتور   (low pressure)  10) محل سوراخهای بالانسینگ  11)شفت سیل      shaft  casing      12) برینگ سیل  bering  Casing   13) انتهای شفت نشیمنگاه یاتاقان                                                 3-1- تفاوت بلید F و TX: بلید TX از سمت Pressure Surface صاف و از سمت Suction surface به صورت مخروطی است در نتیجه بلید TX دارای زاویه Conus (مخروطی) می باشد و شراد از رو به رو به شکل متوازی الاضلاع است.  بلید F: از دو جهت حرکت Root به شراد، دارای 2 زاویه Conuse می باشد. و شکل شراد آن به صورت Z است. و دو نوع بلید فوق در Root با هم تفاوتی ندارند.   تصویر 1:  بلیدهای Tx                    تصویر 2: بلید های F                 4-1 تفاوت بلیدهای R و L و روش شناسایی آن ها (blade): دو نوع blade ثابت در توربین بخار مورد استفاده قرار می گیرد که blade راست (R) و blade چپ (L) می باشد. اگر blade را طوری در مقابل خود برروی میز قرار دهیم قسمت ریشه blade (Root) مقابل ما و قسمت شراد یا caver plate دورتر از ما قرار گیرد و قسمت سطح فشار ،suction blade Surface در پایین و قسمت Pressure Surface در بالا بماند. اگر خمیدگی به سمت راست باشد یعنی بخار را به سمت راست هدایت کند blade از نوع R می باشد و اگر خمیدگی به سمت چپ باشد یعنی بخار را به سمت چپ هدایت کند blade از نوع L می باشد. در توربین بخار E-type همه bladeها از نوع R می باشند. 5-1 تعریف شراد یا cover plate: منظور از cover plate یا شراد در هر blade به قسمت انتهای blade گفته می شود که بعد از مونتاژ bladeها برروی شیار stage مخصوص خود این cover plateها با یکدیگر تشکیل یک Ring دایره ای شکل می دهند که بعد از تیریم سطح شراد و درآوردن شیار seal، سیل زنی آغاز می شود در Rotor سطح شراد بلندتر از سطح Root می باشد. (برعکس استاتور) سنگ زنی ما برروی suction surface می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی رشته تاسیسات مشخصات روتور توربین بخار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.