فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سازه های بتنی لاغر

اختصاصی از فی دوو سازه های بتنی لاغر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سازه های بتنی لاغر


سازه های بتنی لاغر

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: سازه های بتنی لاغر 

• دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان 

• استاد راهنما: دکتر حسن حاجی کاظمی 

• پژوهشگر: فردین رئوفی 

• سال انتشار: بهمن 1374 

• فرمت فایل: PDF و شامل 187 صفحه

 

چکیــــده:

در این پایان نامه پدیده لاغری در مورد ستون‌های بتن آرمه مورد مطالعه قرار می‌گیرد. برای شروع یک بحث بنیادی، خواص مواد تشکیل دهنده یعنی فولاد و بتن آورده شده است. روابط لنگر - انحنا بعنوان فاکتوری مطمئن برای پیش بینی شکل پذیری و همچنین محاسبه سختی خمشی عضو لاغر، عنوان گردیده است. روش‌های متداول در طراحی عضو لاغر مورد بررسی قرار گرفته و یک رابطه جدید برای برآورد عملکرد طره‌ای قاب ارائه شده است. در ادامه یک نگرش جدید در آنالیز (P-Δ) همراه با فرمولسازی مربوطه و با در نظر گرفتن اثرات انعطاف پذیری دیافراگم ارائه شده است. این روش بعلت سهولت و سرعت محاسبات، برای استفاده در دفاتر مهندسی پیشنهاد می‌شود.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


سازه های بتنی لاغر

بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو

اختصاصی از فی دوو بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو


بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو

• مقاله با عنوان: بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو  

• نویسندگان: داود نظام الملکی ، احمد شوشتری ، محمد جهان آرای  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

دکل‌های انتقال نیرو دارای ساختاری پیچیده هستند که مدلسازی و تحلیل دقیق آنها را تحت تأثیر قرار داده و پیشبینی رفتار آنها را مشکل می‌سازد. به همین علت، برای اطمینان از عملکرد مطلوب دکل‌ها تحت اثر بارهای وارده، آنها را در آزمایشات مقیاس واقعی تحت اثر بارهای مشخصی قرار می‌دهند. در این پژوهش سعی شده است تا با منظور نمودن عوامل مؤثر در رفتار دکل‌ها، از جمله اثر غیرخطی هندسه، مواد و لغزش گره‌ها، تغییرشکل‌های یک دکل انتقال نیرو که با مقیاس واقعی مورد آزمایش قرار گرفته است، با نرم افزار تحلیل غیرخطی دکل‌ها NASTower که در این پژوهش تهیه شده است، تحلیل شود تا گامی در جهت پیش بینی دقیق رفتار این نوع دکل‌ها برداشته شود. . نتایج این مدلسازی که شامل تحلیل‌های الاستیک خطی، الاستیک غیرخطی، غیرالاستیک غیرخطی و غیرالاستیک غیرخطی با اثر لغزش گره‌ها است، بدست آمده‌اند. همچنین این نتایج با نتایج حاصل از آزمایش مقایسه شده که در این مقایسه‌ها مشخص می‌شود، نتایج حاصل از تحلیل غیرالاستیک غیرخطی با اثر لغزش گره‌ها بطور مناسبی با نتایج آزمایشگاهی تطبیق دارد که این مسئله بیانگر اهمیت اثر لغزش گره‌ها در مدلسازی دکل و قابلیت بالای نرم افزار تهیه شده در این پژوهش در پیش بینی رفتار دکل‌ها است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی اثر لغزش گره ها در دکل های انتقال نیرو

مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP

اختصاصی از فی دوو مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP


مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP

• مقاله با عنوان: مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP  

• نویسندگان: امید یوسفی ، کامبیز نرماشیری ، علی قدس ، محمد رضا قائم دوست  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

سازه‌های بزرگ و ساختمان‌ها در اثر گذر زمان و عوامل محیطی، با مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و پوسیدگی مواجه‌اند. از آنجایی که این عوامل تاثیر بسزایی در کاهش مقاومت، کاهش ظرفیت باربری و ایجاد نقص در اعضای سازه دارند نیاز به تمهیدات و اقدامات لازم برای بهبود عملکرد سازه می‌باشد. در این تحقیق به منظور بررسی تاثیر ورق‌های CFRP برای مقاوم سازی تیر فولادی داری نقص ، 7 تیر برای مدل سازی با نرم افزار آباکوس (ABAQUS V6.11) مورد مطالعه قرار گرفتند شایان ذکر است که در همه این تیرها در ناحیه بال کششی میانه تیر، نقص اولیه ثابتی ایجاد شده و اندازه و نحوی قرارگیری ورق‌های CFRP برای بهبود عملکرد تیر، مورد بررسی قرار گرفت. این پژوهش عملکرد مناسب ورق‌های CFRP در بالا بردن ظرفیت باربری و جلوگیری از گسترش ترک در تیر فولادی را مشخص می‌کند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مقاوم سازی خمشی تیرهای فولادی دارای نقص توسط CFRP

بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان

اختصاصی از فی دوو بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان


بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان

• مقاله با عنوان: بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان  

• نویسندگان: سید جعفر حجازی ، محمد شیرزادی ده کهنه ، سینا خالدی  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: طرح هندسی راه  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

ایمنی سفر یکی از مهمترین ابعاد موثر بر کیفیت حمل و نقل و وضعیت راه‌ها می‌باشد. با توجه به میزان نسبتا زیاد تصادفات جاده‌ای در سطح راه‌های کشور در سال‌های اخیر، اهتمام بسیار زیادی در جهت کاهش این تصادفات گمارده شده است. در این میان همواره بررسی وضعیت تصادفات و شاخص‌ها و دلایل بروز آن‌ها در طول سال‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که چنین بررسی‌هایی کیفیت و کمیت بروز تصادفات و همچنین میزان تاثیر اصلاحات انجام گرفته در بخش‌های مختلف مسیر را نمایش خواهد داد. در همین راستا و در این تحقیق به بررسی وضعیت آماری علل بروز تصادفات و همچنین تحلیل وضعیت توزیع فراوانی تصادفات در بخش‌های مختلف مسیر پرداخته شده و خروجی‌های به دست آمده به صورت گرافیکی ارائه شده است. براساس نتایج این تحقیق مشخص گردیده است که سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از دلایل عمده‌ی تصادفات در مسیر اندیمشک - پل زال که به عنوان مطالعه‌ی موردی در نظر گرفته شده است، می‌باشند که بیشترین تعداد تصادفات، مربوط به کامیون‌ها و تریلی‌ها و از نوع واژگونی و برخورد با شی ثابت است. همچنین به دلیل اصلاحات انجام گرفته در مسیر در سال‌های اخیر بسیاری از تصادفات جلو به پهلو و جلو به عقب حذف گردیده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی آماری و تحلیل تصادفات در محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان

بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21

اختصاصی از فی دوو بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21


بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21

 

• مقاله با عنوان: بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21 

• نویسندگان: غلامرضا عزیزیان ، حمید رضا کربلائی 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 4 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

به منظور پیش بینی پاسخ رودخانه‌های آبرفتی به تغییرات مصنوعی و طبیعی اعمال شده شاید بتوان گفت اولین گام، شناخت و تخمین هندسه پایدار رودخانه است. مقطع اکثر جریان‌های طبیعی یا رودخانه‌ها مانند یک کانال ذوزنقه‌ای می‌باشد. در این مقاله سعی شده است با استفاده از مدل عددی مایک 21 ماژول flow model شکل هندسی مقطع رژیم کانال ذوزنقه‌ای با هندسه مشخص را پیش بینی کنیم.

در این مقاله حل معادلات انتقال رسوب با استفاده از روش احجام محدود در دو بعد انجام شد. نتایج نشان می‌دهد که در مجموع استفاده از مدل مبتنی بر معادله انتقال رسوب ون - راین تطابق بهتری با نتایج آزمایشگاهی دارد. اگرچه معادلات انتقال رسوب انگلند و فردسو با توجه به مقادیر آن فقط در بعضی نقاط با نتایج آزمایشگاهی همخوانی دارد. با مقایسه توپوگرافی عرضی مقاطع نشان داده شده با نتاج آزمایشگاهی، حاکی از توانایی بالای مدل عددی مایک 21 در تخمین تغییرات بستر رژیم کانال مذکور است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تغییرات بستر کانال های پایدار با مقطع ذوزنقه ای با استفاده از مدل کامپیوتری Mike 21