فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و ارائه الگوی ملی مورد مطالعاتی سازمان تبلیغات اسلامی

اختصاصی از فی دوو شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و ارائه الگوی ملی مورد مطالعاتی سازمان تبلیغات اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس:شیراز

سال برگزاری کنفرانس:1389

تعداد صفحات مقاله:16

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

در این پژوهش با بررسی پژوهش های صورت گرفته در زمینه تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و انجام یک تحلیل محتوا 31 عامل تاثیر گذار بر تجاری سازی استخراج و در پنج گروه اصلی شامل: عوامل صنعت مدار، عوامل پژوهش مدار، دولت، پارک های فناوری و مراکز رشد، و محیط دسته بندی شده اند. سپس براساس مشخصه های شناسایی شده مدل مفهومی تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پایه گذاری و بمنظور تایید عوامل آن در ایران پرسشنامه ای طراحی گردید و به تایید خبرگان رسید. همچنین در این مطالعه یک روش شناسی برای پیاده سازی مدل ارائه، و مورد پیمایش قرار گرفت. مطالعه به این پرسش که نقش دولت در فرآیند تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی چیست پاسخ داده، و چگونگی درگیری و نقش آفرینی دولت را بعنوان مهمترین عامل در تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی را بیان می کند. در انتها، کتابخانه الکترونیکی سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان مورد مطالعاتی انتخاب و پس از پیاده سازی مدل نتایج گزارش شده است.


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و ارائه الگوی ملی مورد مطالعاتی سازمان تبلیغات اسلامی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.