فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه رشته مدیریت با عنوان بررسی شیوه تبلیغات تجاری و تاثیر آن در افزایش بیمه های زندگی

اختصاصی از فی دوو پروژه رشته مدیریت با عنوان بررسی شیوه تبلیغات تجاری و تاثیر آن در افزایش بیمه های زندگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان" بررسی شیوه های موثر تبلیغات تجاری و تأثیر آن در افزایش بیمه های زندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد " به صورت فایل ورد (100 صفحه) و قابل ویرایش می باشد.

دارای چکیده و فهرست مطالب می باشد.

 

جهت استفاده دانشجویان عزیز رشته مدیریت

 

چکیده :

هدف از پژوهش حاضر بررسی شیوه های موثر تبلیغات تجاری و تأثیر آن در افزایش بیمه های زندگی(عمر) در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. در این تحقیق سعی می شود که عدم رشد این بیمه ها از زاویه عدم بکارگیری و استفاده از شیوه های تبلیغاتی مؤثر در رشد این بیمه ها بررسی می گرد و نهایتاً بعد ازگرد آوری اطلاعات و آمارهای مثبت در این زمینه راه حلهایی جهت ارتقاء فرهنگ بیمه ای کشور و استان از راه بکارگیری ابزارهای مهم و مناسب تبلیغاتی پیشنهاد خواهد شد زیرا علیرغم عمر بیش از شصت سال صنعت بیمه در کشور از رشد مناسبی برخوردار نبوده است.

روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و همبستگی می باشد و جهت کسب اطلاعات از دو روش بررسی اسناد و کتب و روش پرسشنامه استفاده شده است. جهت بررسی اطلاعات از روش میدانی دست به طرح پرسشنامه زدیم , پرسشنامه طرح شده شامل 13 سؤال است که اکثر آنها پنج گزینه ای است که یک طیف از خیلی زیاد تا خیلی کم را در می گیرد . پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات بین جامعه آماری به صورت تصادفی به تعداد محاسبه شده پخش گردید . حجم نمونه 200 نفر می باشد که به همین تعداد پرسشنامه بین جامعه مورد نظر توزیع شده و اطلاعات مورد تجزیه وتحلیل کامپیوتری قرار گرفت .

نتایج تحقیق نشان می دهد که اکثریت افراد جامعه از پوشش های مفید و با ارزش بیمه های زندگی ناآگاه هستند(83%).همچنین نظر مثبت خود را نسبت به شیوه های مختلف تبلیغات تجاری ابراز نمود (5/86%) .مشاهده می گردد که این جنبه های مثبت جامعه از نظر تمایل به یادگیری و داشتن نظر مثبت به شیوه های تبلیغاتی فرصت بسیار مناسبی برای مسئولین و تصمیم گیرندگان این صنعت می باشد . بنابراین مسئولین و تصمیم گیرندگان در بیمه مرکزی ایران و شرکت های بیمه می بایست با یک برنامه ریزی بلند مدت و با استفاده از افراد خلاق و بکارگیری شیوه های مناسب تبلیغاتی جهت بالفعل نمودن این بازار بالقوه اقدام نمایند.

 

کلید واژگان : تبلیغات تجاری ، بیمه های زندگی(عمر) ، فرهنگ بیمه ای ، جامعه ، بیمه مرکزی

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                    صفحه

 

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1-مقدمه : 2

1-2-بیان مسأله اصلی تحقیق : 3

1-3-تشریح بیان مساله. 3

1-4-اهمیت و ضروت تحقیق: 5

1-5-اهداف تحقیق: 6

1-6-سوالات تحقیق : 6

1-7-فرضیات تحقیق : 7

1-8-متغیرهای تحقیق : 8

1-9-تعریف واژه های تحقیق : 8

فصل دوم: ادبیات ،مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1-ادبیات تحقیق : 11

2-2-تاریخچه وسوابق مسأله تحقیق: 13

2-3-تبلیغات و اگهی ها: 17

2-4-تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی: 32

2-5-پیشینه تحقیق.. 36

2-5-1-پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی.. 36

2-5-2-پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی.. 37

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1-مقدمه: 40

3-2-تحولات بیمه های زندگی بین سالهای 1391 – 1387. 40

3-3-نوع روش تحقیق: 46

3-4-روش گرداوری اطلاعات... 46

3-5-ابزار گردآوری اطلاعات... 47

3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: 48

3-7-قلمرو تحقیق.. 49

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1-روش های تجزیه وتحلیل اطلاعات پرسشنامه: 51

4-2-بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری.. 54

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- خلاصه تحقیق.. 64

5-2-نتیجه گیری.. 65

5-3-پیشنهادات: 66

منابع و مآخذ : 67

ضمائم.. 68


دانلود با لینک مستقیم


پروژه رشته مدیریت با عنوان بررسی شیوه تبلیغات تجاری و تاثیر آن در افزایش بیمه های زندگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.