فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی کلاسهای آموزش خانواده بر رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

اختصاصی از فی دوو تحقیق در مورد بررسی کلاسهای آموزش خانواده بر رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی کلاسهای آموزش خانواده بر رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


تحقیق در مورد بررسی کلاسهای آموزش خانواده بر رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه8

 

جامعه آماری:

در این تحقیق از روش توصیفی- پیمایشی استفاده شده است که جامعه آماری آن معلمان و مربیان مدارس ابتدایی دخترانه شهر کرج می باشد و نمونه آن 5 مدرسه بوده که از هر مدرسه 6 نفر از معلمان به پرسشنامه مورد نظر پاسخ داده اند.

پرسشنامه مذکور شامل 20 سوال می باشد و با استفاده از جدوال توزیع فراوانی و بدست آوردن میانگین هر یک از سوالات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

روش تحقیق:

از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها و میانگین های بدست آمده در پاسخ به 3 سوال پژوهشی دریافتیم که کلاسهای آموزش خانواده هم با پیشرفت تحصیلی و هم وضعیت روانی و رفتاری دانش آموزان کاملا در ارتباط است

روش نمونه گیری:

 که اطلاعات گردآوری شدهبوسیله سوالات پخش شده بین معلمان و پاسخ آنها به 3 سوال به شرح زیر می باشد:

- سوال پژوهشی 1 :که در مورد وضعیت رفتاری می باشد= 40/2 بیشتر از میانگین که 2 است می باشد.

- سوال پژوهشی 2 :که در مورد پیشرفت تحصیلی می باشد= 38/2 بیشتر از میانگین که 2 است می باشد.

- سوال پژوهشی 3 :که در مورد وضعیت روانی می باشد= 54/2 بیشتر از میانگین که 2 است می باشد.

مدرسه می تواند پیشاهنگ ایجاد ارتباط با خانه باشد و با تشکیل این کلاسها و دوره ها اسباب مشارکت فکری اولیاء را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم نمایند.[1]

اگر انسان از همه داراییها و تواناییها و امکانات برخوردار باشد، ولی تربیت نشود و از یک شخصیت سالم برخوردار نگردد، به هر چیز برسد به خوشبختی واقعی نخواهد رسید.(استادان طرح جامع آموزش خانواده)

مدارس به این جهت که خانه دوم دانش آموزان محسوب می شود می توانند با والدین ارتباط خوبی برقرار کنند و در جهت شرکت هر چه بیشتر آنها در این کلاسها کوشش کنند و آنها را از تاثیر آن بر رفتار خود و فرزندانشان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از نظر مربیان داشته باشند باید تحقیقات دقیقی صورت گیرد.


[1] زرهامی، سید احمد. اسماعیلی، تاجیک، 1374، نگاهی به نقش های تربیتی خانه و مدرسه انتشارات انجمن اولیاء و مربیان ص 87.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی کلاسهای آموزش خانواده بر رفتار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.