
عنوان مقاله: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری
تعداد صفحات: 22
فرمت: pdf
قیمت: 3000 تومان
در دنیای امروز که مملو از تغییرات و دگرگونی هاست، تنها در صورت تمرکز منابع بر فرصتها و ایجاد ارزش برای
مشتریان است که می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ای محکم برای ادامه حیات سازمان و کسب
رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا کرد. مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزشهای بیشتر برای مشتری و
دست یابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است .
برای دریافت و دانلود مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری