فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

اختصاصی از فی دوو عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
چکیده  باشگاه‌های فوتبال ایران و سازمان لیگ فوتبال به­منظور جذب و حفظ هواداران و درآمدزایی بیشتر، باید از طرق مختلف خود را به ­برندی معتبر تبدیل کنند تا هم مورد توجه عموم و رسانه‌ها باشند و هم­ برای بنگاه­های اقتصادی و تجاری جذابیت داشته باشند. جذب­کردن هواداران بیشتر و افزایش وفاداری آن­ها، همگی به مدیریت صحیح برند مربوط می‌باشد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل و چالش‌های داخلی مؤثر بر برند باشگاه­های لیگ برتر فوتبال ایران و ارائۀ مدل می­باشد؛ ابزار  پژوهش مصاحبه بود که بر اساس اروش نمونه گیری گلوله برفی 22 مصاحبه کیفی انجام گردید. یافته های پژوهش از طریق روش تحلیل کیفی داده بنیان مورد تحلیل قرار گرفتند. یافته‌ها بیانگر وجود 70 نشان مؤثر در برندینگ داخلی باشگاه­های فوتبال است. این نشان‌ها در 16 مفهوم طبقه­بندی شده­اند و شامل­ موارد زیر می­باشند: فرهنگ، ارتباطات، برندسازی، بازاریابی، مسائل مالی، مسائل حقوقی، مدیریت، برنامه­ریزی، نیروی انسانی، ذات باشگاه­های ورزشی، کانون هواداران، خصوصیات فوتبال، امکانات، باشگاه، رسانه و ساختار. در­نهایت، مدل پژوهش با 5 مقولۀ اصلی شامل: ذات فوتبال، فلسفۀ باشگاه، عملکرد، بازاریابی و تطبیق تدوین گردید. با توجه به یافته­های پژوهش، راهبردهای اجرایی ارانه می­گردد که می‌تواند راه­گشای مدیران باشگاه‌ها در­خصوص توسعۀ برند باشگاه باشد.

دانلود با لینک مستقیم


عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.