فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه با موضوع ، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان

اختصاصی از فی دوو پایان نامه با موضوع ، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه با موضوع ، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان


پایان نامه با موضوع ، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان است.روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق عبارت است از348 نفر کارکنان مالی از 166کارخانه واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان حجم نمونه 151نفر، ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه است که شامل پرسشنامه هوش اجتماعی 21سوال، اعتماد 20سوال و وفاداری 17 و همچنین میزان روایی هرکدام به ترتیب 92/0، 96/0 و 94/0 و پایایی هوش اجتماعی 85/0، اعتماد93/0، و وفاداری 91/0 می باشند. این داده ها توسط نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته اند.نتیجه تحقیق حاضر نشان می دهد که بین هوش اجتماعی با میزان وفاداری واعتماد کارکنان مالی رابطه معنی داری وجود دارد که مثبت ومستقیم است. و نیز نتایج فرضیات فرعی بدینگونه اند که : بین میزان پردازش اطلاعات اجتماعی با میزان اعتماد، میزان مهارتهای اجتماعی با اعتماد، میزان آگاهی های اجتماعی با میزان اعتماد و میزان پردازش اطلاعات اجتماعی با میزان وفاداری، میزان مهارتهای اجتماعی با میزان وفاداری، میزان اگاهی های اجتماعی با وفاداری ، و بین میزان تمایل کارکنان به انجام کار بیشتر با میزان اعتماد، میزان مسئولیت پذیری کارکنان با میزان اعتماد، میزان تمایل به ماندن درشغل با میزان اعتماد و میزان احساس تعلق کارکنان به محیط کار با میزان اعتماد آنهارابطه معنی دارمستقیم و مثبت( افزایشی ) برقرار است. نتیجه کلی که می­توان گرفت: با افزایش هوش اجتماعی، میزان اعتماد و وفاداری به صورت فزاینده­ای افزایش می­یابند و همچنین هرچه میزان اعتماد بالاتر رود میزان وفاداری نیز بالا میرود.

 

کلید واژه ها :هوش اجتماعی، اعتماد، وفاداری، کارکنان مالی

 

فهرست مطالب

مطالب                                                                                                                                        صفحه

فصل اول :کلیات تحقیق   13

1-1- مقدمه.. 14

1-2- عنوان تحقیق.... 15

1-3- بیان مساله.. 16

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق.... 20

1-5- اهداف تحقیق: 22

1-5-1- اهداف اصلی: 22

1-5-2- اهداف فرعی : 22

1-6- قلمرو تحقیق.... 23

1-6-1- قلمرو مکانی تحقیق: 23

1-6-2- قلمرو زمانی تحقیق: 23

1-6-3- قلمرو موضوعی تحقیق : 24

1-6-4- تعاریف واژ ه ها: 24

1-6-4-1- تعریف نظری واژه ها: 24

1-7- تعریف عملیاتی واژه ها: 27

1-7-1- هوش اجتماعی: 27

1-7-2- اعتماد : 27

1-7-3- وفاداری: 27

1-8- نوع متغییر ها: 28

1-8-1-1- متغییر پیش بین : 28

1-8-1-2- متغییر ملاک : 28

1-9- خلاصه.. 29

فصل 2: مروری بر ادبیات موضوع  30

2-1- مقدمه.. 31

2-2- بخش اول : هوش اجتماعی... 32

2-2-1- ظهور و پیدایش مفهوم هوش اجتماعی... 32

2-2-2- تعاریف هوش اجتماعی... 33

2-2-2-1- تعریف1). 33

2-2-2-2- تعریف2). 33

2-2-2-3- تعریف3). 34

2-2-3- چگونه هوش اجتماعی را تقویت کنیم ؟. 34

2-2-3-1- هماهنگی حرکات بدنی با گفتار. 34

2-2-3-2- هنر شنونده بودن... 35

2-2-3-3- چگونگی برقراری ارتباط... 35

2-2-3-4- به هیچ وجه به افراد برچسب نزنید ! 35

2-2-3-5- علائم موفقیت اجتماعی... 36

2-2-4- بخش دوم: اعتمادآفرینی... 37

2-2-4-1- تعاریف و مفهوم رایج اعتماد.. 37

2-2-5- اهداف اعتماد.. 39

2-2-6- فرایند اعتماد.. 39

2-2-6-1- راست‌گویی... 40

2-2-6-2- جلب اطمینان... 40

2-2-6-3- درک و شناخت شرایط مشتری... 41

2-2-6-4- خدمت به مشتری... 41

2-2-6-5- منتظر ماندن... 42

2-3- مولفه های اعتماد.. 42

2-3-1-1- اعتماد فراگیر: 43

2-3-1-2- اعتماد پایدار: 43

2-3-1-3- اعتماد متقابل: 44

2-4- نقش واسطه ای اعتماد سازمانی... 44

2-5- عناصر اعتمادآفرین در روابط گفتاری... 45

2-5-1- راستگویی... 45

2-5-2- خیرخواهی... 45

2-5-3- پرهیز از خودمحوری... 45

2-5-4- معرفی خود.. 45

2-6- احیای اعتماد.. 46

2-6-1-1- مزایای اعتماد در سازمان ها. 46

2-6-1-2- بازسازی اعتماددرکسب وکار. 47

2-6-1-2-1- 1- برآوردن انتظارات.... 47

2-6-1-2-2- 2- بهترین استراتژی ها. 48

2-6-1-3- تأثیرات اعتماد درروابط درون وبرون سازمان... 48

2-6-2- انواع اعتماد.. 49

2-7- بخش سوم: وفاداری... 50

2-7-1- ماهیت و مفهوم وفاداری... 50

2-7-2- ارزیابی و سنجش میزان وفاداری... 52

2-7-3- تحقق وفاداری : 53

2-7-4- هفت روش برای ایجاد یک تیم وفادار. 54

2-7-4-1- دائما تیم را به حرکت وادارید. 55

2-7-4-2- مشاغلی عالی ایجاد کنید. 56

2-7-4-3- حرفه‌های عالی ایجاد کنید. 56

2-7-4-4- فرهنگ سرزنش کردن را متعادل سازید. 57

2-7-4-5- جلسات را اختیاری کنید. 57

2-7-4-6- افراد را تصدیق کنید. 58

2-7-5- 2 نقش مدیریت درافزایش وابستگی و وفاداری کارکنان نسبت به سازمان... 58

2-7-5-1- نیاز به وابستگی : 59

2-7-5-2- وابستگی سازمانی و نقش آن در ایجاد تعهد و وفاداری به سازمان: 60

2-7-5-3- آموزش..... 61

2-7-6- داشتن کارکنانی باانگیزه، وفادار به سازمان... 62

2-7-7- ایجاد تعهد و وفاداری در کارکنان... 64

2-7-8- پیامدهای مثبت و منفی وفاداری کارکنان... 65

2-7-9- شاخص های وفاداری کارکنان... 66

2-7-10- رابطه میان وفاداری کارکنان و وفاداری مشتری... 67

2-7-11- بخش چهارم تحقیقات انجام شده. 68

2-7-11-1- تحقیقات انجام شده در زمینه هوش اجتماعی در داخل کشور. 68

2-7-11-2- تحقیقات انجام شده در زمینه هوش اجتماعی در خارج کشور. 71

2-7-11-3- تحقیقات انجام شده در زمینه وفاداری کارکنان در داخل کشور. 76

2-7-11-4- تحقیقات انجام شده در زمینه وفاداری کارکنان در خارج کشور. 77

2-7-11-5- تحقیقات انجام شده در زمینه اعتماد در داخل کشور. 79

2-7-11-6- تحقیقات انجام شده در زمینه اعتماد درخارج کشور. 83

2-7-12- بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق،مدل مفهومی و تحلیلی تحقیق و فرضیه های تحقیق     86

2-7-12-1- چاچوب نظری... 86

2-7-13- مدل مفهومی تحقیق.... 89

2-8- فرضیه‏های تحقیق: 91

2-8-1- فرضیات اصلی: 91

2-8-2- فرضیه های فرعی: 91

2-9- خلاصه.. 92

فصل 3: روش تحقیق   93

3-1- مقدمه.. 94

3-2- - روش تحقیق.... 94

3-3- فرایند تحقیق.... 95

3-4- جامعه آماری... 97

3-5- حجم نمونه و روش نمونه گیری... 97

3-6- ابزار جمع آوری داده ها. 98

3-7- نحوه نمره گذاری سؤالات.... 101

3-8- روایی و پایایی ابزار سنجش..... 101

3-9- روش جمع آوری داده ها. 103

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها. 103

3-11- خلاصه.. 104

فصل 4: تجزیه و تحلیل داده ها 105

4-1- مقدمه.. 106

4-2- توصیف داده‌ها. 107

4-2-1- توصیف شاخص‌های دموگرافیک (بررسی ویژگی‌های عمومی). 107

4-2-1-1- بررسی توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر اساس تاهل... 107

4-2-1-2- . بررسی توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر اساس سن... 108

4-2-1-3- بررسی توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر اساس سابقه کار. 109

4-2-2- بررسی توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر اساس تحصیلات.... 110

4-2-2-2- توصیف کمی متغیرهای پژوهش..... 112

4-2-2-2-1- توصیف کمی متغیر هوش اجتماعی و مولفه های آن... 112

4-2-2-3- توصیف کمی متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی... 114

4-2-2-4- توصیف کمی متغیر آگاهی اجتماعی... 116

4-2-2-5- توصیف کمی متغیر مهارت اجتماعی... 118

4-2-2-6- توصیف کمی متغیر اعتماد و مولفه های آن... 120

4-2-2-7- توصیف کمی متغیر اعتماد راسخ... 121

فصل 5: نتیجه گیری،بحث و بررسی وپیشنهادات  

شامل یک فایل ورد با 192 صفحه

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه با موضوع ، بررسی رابطه هوش اجتماعی با میزان وفاداری و اعتماد کارکنان مالی کارخانجات واقع در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.