فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی دوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم

اختصاصی از فی دوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم

چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم

فرمت فایل word

تعداد صفحات32

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بی قرار ( بیش فعال ) و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بی قراری ( بیش فعالی ) سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای  اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.